landingsside

6 tips for en god landingsside

Landingssider er laget for å lede kunden til en bestemt handling

1. Fokus på kunde
Se for deg at du er kunden.. Hva lurer du på? Hva vil du ha informasjon om?
En landingsside må være klar, konsis og ha tilstrekkelig med informasjon slik at kunden føler at h*n kan gjøre en handling hos deg.

2. God overskrift
En god overskrift er svært viktig. Overskriften vil være et av de første elementene kunden ser. Her må du bruke navnet på tjenesten eller produktet, og sørg for at du har et budskap. Den beste SEO-poengsummen, bør tittelen være den samme som nettadressen.

3. Catchy Innledning
Det du bør vite er at de fleste leser kun innledningen, og skumleser eller blar videre til neste steg.
Derfor bør du være konkret, rett på sak!
Prøv å gi det beste argumentet for produktet ditt.

5. Få frem budskapet!
Du bør bare ha et budskap pr. landingsside, det vil si ett produkt eller en tjeneste per side. Det er da lettere for besøkende å finne all informasjonen de leter etter, og enda enklere å få en konvertering.

6. Troverdighet er et must
På landingssiden bør du ha firmanavn, kontaktinformasjon og adresse slik at besøkende vet at de kan nå deg og at virksomheten din er ekte.
Da vil det også lønne seg med kundeanmeldelser eller referanser fra tidligere / nåværende kunder

Ønsker du utvikling av landingsside?
Ta kontakt med oss idag.

Your email address will not be published. Required fields are marked *